search
menu

Andi Torna

Megosztás

Andi Torna

A foglalkozásokat vezeti: Mannerné Udvardy Andrea, tanító, jógaoktató, személyi edző

Bejelentkezés: 06-20/345-9812

 

Jelenleg az alábbi helyszíneken és időpontokban tudsz csatlakozni óráimhoz:

Mór, Szociális Alapszolgáltatási Központ (Bajcsy u. 7. – Családsegítő Központ)

Hétfő és Szerda
17.30: zsírégető torna
18.30: pilates torna

Gyermekjóga (jógamóka)
Móron keddenként 16.45 – 17.30
Fehérvárcsurgó, óvoda
Pilates, kedden 16.45-17.30

Mélyizom torna
“A legjobb alakformáló sport, ha utálsz ugrálni, ha nem neked való az aerobic, vagy ha a futást sem kedveled.”
Kímélő edzés, mely csodásan formálja az alakot.

Az izmok legmélyebb rétegeit erősítő mélyizomtornával bámulatos gyorsasággal kijavítható a testtartás, szálkásabbá, formásabbá, rugalmasabbá tehető a test, sőt egyes kellemetlen betegségek is megelőzhetők.

Pilates, Callanetica, Cantienica – három edzésprogram, és mindegyiknek az a lényege, hogy a gerinc megterhelése nélkül erősítse meg a törzs izmait. Egyiktől sem leszel izompacsirta, csupán karcsúbb, nyúlánkabb, rugalmasabb, közben megjavul a légzésed és a testtartásod.

Zsírégető, alakformáló edzés

Ez a fajta edzés kihívás, öröm, eredmény, amely intervall és funkcionális erősítő elemek meghatározott kombinációján alapul.Az edzések blokkokra (általában 10 perces) épülnek. Egy-egy blokkban mindig két fő izomcsoportot dolgoztatunk felváltva, ami a helyes kivitelezés és a hatékonyság szempontjából is pozitív.

CallAndWalk
A név: Call(anetics)And(i)Walk
Ez egy általam kitalált órafelépítés (neve is tükrözi).

Óraterve:
·   5 perc bemelegítés
·   20 perc felpörgető gyakorlatok váltakozó intenzitással séta közben
·   20 perc talajgyakorlatok a Callanetics szellemében (izület/térd/gerinc-kímélő gyakorlatok)

·   5 perc nyújtás

Kiknek való a Callandwalk?
Azoknak, akiknek már kevés a lassabb intenzitás, de ugrálni még nem tudnak/nem szeretnének.

Felépítésében a Zsírégető tornával azonos, de nem olyan intenzív.

Gyermekjóga (jógamóka)

A gyermekjóga foglalkozások középpontjában a mozgás áll, ugyanakkor minden pillanatát átszövi a játékosság és a mese. A kisgyermek értékrendjét a mese alakítja, így nagy hangsúlyt fektetünk az adott óra mesekeretére. Külső szemlélőként egy drámajátékot figyelhetünk meg, jelmezek nélkül, ám tudatos mozgáselemekkel, teljes átéléssel kivitelezve: mozgás, játék, mese alkalmazása egy időben, 45 percen keresztül.

A jóga nem vallás és nem sport. Indiából ered, több ezer éves, amely az idő múlásával fennmaradt és továbbfejlődött. Mivel a természetben alakult ki, a gyakorlatai is természetesek és egyszerűek. Állatutánzó mozgáselemek képezik az alapját, erre épül ezen elemek sorozata és nehezített verziói. Megkülönböztetünk ovijógát (kis ovis és nagy ovis), sulijógát (kis iskolás és nagy iskolás), tinijógát. Az órán az oktató versel, dalol, mondókázik folyamatosan, közben a helyes mozgást irányítja.

Minden jógafoglalkozás felépítése egy megszokott rendben zajlik: elhelyezkedés, köszöntés, bemelegítés, nyújtó, hajlító gyakorlatok, sorozatok, helyes testtartást elősegítő gyakorlatok, állatutánzó nagymozgások, végtagszétválasztó, keresztező gyakorlatok, az idegrendszer érését elősegítő gyakorlatok, gurulások, forgások, ugrások, relaxáció, légzőgyakorlatok, koncentráció-, figyelem-összpontosító gyakorlatok, nagymozgásos játékok, érzelmi intelligenciát fejlesztő játékok, befejezés.

Személyi edzés

40-60 perc alkalmanként (alkalmak sűrűsége megegyezés szerint)

 

Alkalmi, egyéni/céges felkérések,
edzések, programok összeállítása, levezénylése. Ára idő és résztvevők létszámának függvényében.

Például:

  • „Családi nap” átmozgató program
  • Összejövetelekre/kerti grillezésre bemelegítő
    mozgásanyag
  • Tánckoreográfia gyerekeknek
  • Gyerekzsúrra sportos-és/vagy táncos foglalkozás
  • Gyermekjóga foglalkozás
  • Csapatépítő torna
  • Mókás mozgás
  • stb./minden, ami mozgás

30 perces tornák:

  • Baba-mama torna
  • Fitt anya torna
  • Reggeli torna

Hasonló találatok